Sistemde muhafaza edilen her dosya farklı kriterlere göre etiketlenebilir. Bu etiketler aracılığıyla da tasnif edilebilir. Saklanan dosyanın türüne (Kayıtlı Elektronik Posta, e-Fatura vb.) bağlı olarak "gelen", "giden", "konu", "gönderen", "alıcı", "posta eki" indekslemesi yaparak aratılabilir.

KEP hesabına giriş sağladıktan sonra Hesap Yönetimi\Yeni İşlem Yetkilisi Ekle bölümündeki bilgileri doldurarak yeni yetkili ekleyebilirsiniz.

Evet,  buradan ulaşacağınız sayfadaki talimatları uygulayarak PIN kodunuzu değiştirebilirsiniz.

KEP hesabınıza buradan giriş sağlayabilirsiniz.

Mükelleflerin, defter oluşturma aşamasında kayıtlardaki hata ve eksikliklerin tespit edilmesine ve raporlanmasına olanak sağlayan bir çözüm tercih etmeleri gerekir. Bu tür bir otokontrol mekanizmasına sahip olan TÜRKKEP e-Defter çözümü sayesinde elektronik defterlerinizi oluşturma aşamasında gerekli şema ve şematron kontrolleri yazılım tarafından gerçekleştirilir. Bu sayede tüm işlemler eksiksiz olarak tamamlanır ve oluşması muhtemel hatalar önlenir.

Yeni PIN kodu oluşturarak e-İmzanızı kullanmaya devam edebilirsiniz.  Size göndereceğimiz PUK kodu ile yeni PIN kodu oluşturabilirsiniz. PUK kodu almak ve yeni PIN oluşturmak için gerekli talimatlara buradan ulaşabilirsiniz.

Elektronik Defter Genel Tebliği'nde yer alan usul ve esaslar çerçevesinde oluşturulan elektronik dosyadır. Elektronik ortamda oluşturulan defterlere ilişkin olarak, Gelir İdaresi Başkanlığı tarafından belirlenen standartlara uygun bilgileri içerir. Gelir İdaresi Başkanlığı mali mühür ile onaylanmıştır.

Gelen veya Delil kutusuna iletillen KEP gönderilerinize dair bilgi delillerinizin düşmesi gerekmektedir.

Eğer iletildiğine dair bilgi delilliniz Gelen veya Delil kutunuza düşmediyse ve iletinizi giden kutusunda göremiyorsanız 24 saat bekleyiniz.

TÜRKKEP, iletilmeyen KEP’leri 24 saat içerisinde otomatik olarak 3 defa iletmeyi deneyen bir sisteme sahiptir.

24 Saat geçtikten sonra kendi KEP adresiniz, gönderim sağladığınız KEP adresi, saat ve tarih bilgisini içeren bir iletiyi destek@turkkep.com.tr adresine göndermeniz durumunda uzman arkadaşlarımız durumla ilgileneceklerdir.

Perakende satış yapan firma ve alıcı taraf e-Fatura sistemine kayıtlı ise kesilecek olan faturanın e-fatura olarak düzenlenmesi gerekmektedir.

E-İmzanızın süresi bitmiş olabilir. İletişim sayfamızdan bize ulaşarak e-İmza bitiş sürenizi öğrenebilirsiniz.

Süresi bittiyse yenileme@turkkep.com.tr adresine

  • İsim Soyisim
  • Telefon
  • E-İmza yenileme istiyorum

bilgilerini göndererek yenilenmesini talep edebilirsiniz

Adreste Kimlik Kontrolü ve Kurulum Hizmeti yalnızca TÜRKKEP güvencesi ile sunulan opsiyonel bir hizmet modelidir. Elektronik imzanın oluşturulabilmesi, kişilerin kimlik kontrolünün yapılması ile mümkündür. Bu hizmet sayesinde belirlenen gün ve saatte adresinize ulaşan TÜRKKEP, kimlik kontrolünüzü gerçekleştirir.
Hizmetten faydalanmak için Müşteri Destek hattımıza ulaşabilirsiniz.

Aynı holding bünyesinde olsa dahi farklı firmaların mali mühürlerinin tek bir akıllı karta yüklenmesi mümkün değildir. Ancak kurum tarafından HSM cihazına kurumunuzun mali mühür sertifikası yüklenebilir. Birden fazla kişi bu tek HSM cihazına, erişim hakları ayarlanmış farklı bilgisayarlardan aynı anda Elektronik Mali Mühür Sertifikası'nı kullanabilirler.

TÜRKKEP e-İmza kart tipi Alaaddin’dir.

Bilgisayarınızda AKİS uygulaması varsa çakıştığı için ekran donuyor olabilir.

Buradan indireceğiniz dosyayı

  1. Bilgisayarım\Yerel Disk (C)\Windows\System32 (C:\Windows\System32)
  2. Bilgisayarım\Yerel Disk (C)\Windows\SysWOW64 (C:\Windows\SysWOW64)

dizinlerine kopyalayıp tekrar deneyiniz.

Alıcı tarafından ret aldıysa ya da kabul edildiyse iade faturası hazırlanır ve iletilir.

KEP iletinin ekinde ve içerisinde her türlü veri/dosya formatı gönderimi mümkündür.

GİB’in belirlemiş olduğu standart bir fatura numara şablonu bulunmaktadır:
İlk 3 karakter mükellefin belirleyebileceği sabit karakterler (Harfler),
Takip eden 4 karakter sabit ve yıl değeri,
Takip eden 9 karakter ise 000000001’den başlamak ve sıralı gitmek suretiyle sıralı artan rakamlardan oluşmaktadır.

e-Defter ve e-Defter beratının elektronik, manyetik, optik araçlarla saklanması ve ibraz edilmesi gerekir. e-Defter mutlaka beratı ile birlikte elektronik, manyetik veya optik araçlar vasıtasıyla eksiksiz ve okunabilir biçimde ibraz edilmelidir. Elektronik defterler ve beratlar TÜRKKEP e-Defter Çözümü ile mükelleflerin kendilerine ait bilgi işlem sistemlerinde koruma altındadır. İsteğe bağlı olarak TÜRKKEP e-Arşiv hizmetleri çerçevesinde ve Türkiye Cumhuriyeti sınırları içerisinde yüksek güvenlik ve felaket riskine karşı yedeklemeli biçimde saklanabilmektedir.

KEP hesabınızı kapatmak için KEP hesabına giriş sağladıktan sonra Hesap yönetimi \ Hesap kapat seçeneğinden hesabı kapatma talebinizi iletebilirsiniz.

Farklı bir yöntem olarak da başvurunuzu bu formu doldurup destek@turkkep.com.tr adresine göndererek de iletebilirsiniz.

e-İmza, farklı bir elektronik veriye eklenen veya farklı bir elektronik veri ile mantıksal bağlantı içeren elektronik veridir. Kimlik doğrulama amacıyla kullanılır.

TÜRKKEP tüm kullanıcılarına, ekleri ile birlikte toplam büyüklüğü 10 MB altında olan orijinal KEP iletilerinin gönderimini ve alımını garanti eder.

Zorunluluk kapsamında olup e-Fatura uygulamasına belirtilen tarihte geçmeyen mükellefler için Vergi Usul Kanunu’nun ceza hükümleri tatbik olunacaktır.

Ticari Fatura Senaryosu ticari ihtiyaçlar göz önünde tutularak oluşturulmuştur ve kullanımı ancak tarafların anlaşmış olmasına bağlıdır. Ticari Fatura Senaryosu'nda fatura kabul, red ve iade işlemleri tamamen mesajlaşma platformu üzerinden gerçekleştirilir. Temel fatura senaryosunun bir talebe bağlı olarak kaldırılması mümkün değildir.

E-İmza kurulumu için buradan gerekli talimat ve uyarılara erişebilirsiniz.

Evet, bize gelen e-Faturayı ihtiyaç hâlinde lokal makinemize indirebiliriz.

İnternet ağınızda kısıtlama olabilir veya virüs programınız varsa engelliyor olabilir.

Kısıtlama veya engellemeleri kaldırıp deneyebilirsiniz. Bu işlemler için bilgi işlem yetkilinize danışmanızı öneririz.

e-İmzanızın oluşturulabilmesi için kimlik kontrollerinin yapılması zorunludur. Bu işlem dört şekilde gerçekleştirilebilir:
Adreste Kimlik Kontrolü ve Kurulum Hizmeti tercih edilerek,
Noter aracılığıyla,
TÜRKKEP ofisine gelerek,
Kurumsal Başvuru Sözleşmesi imzalayarak (çok kullanıcılı kurumlara özel)

e-İmza, 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu uyarınca, ıslak imza ile aynı hukuki geçerliliğe sahip olan bir uygulamadır. Elektronik işlemlerde iletilen bilginin gönderim sırasında değişmediğini, gönderen kişiye ait olduğunu ve inkar edilemeyeceğini güvence altına alır. e-İmza, elektronik ortamda gerçekleşen işlemlerde kişilerin kimlik bilgilerinin doğruluğunu garantiler.

Tüm bilgi ve belgelerinizi, silinme ve değiştirilme riski olmaksızın, dilediğiniz formatta saklayabilirsiniz.

Kullanıcı bilgisi hatası almanızın sebebi uzun süre giriş sağlamadığınız için şifre sıfırlama talebi olabilir veya hesabınızın süresi dolduğu için hata alıyor olabilirsiniz.

Hesabınızın süresi dolmuş ise; yenileme işlemleri için satış temsilciniz ile görüşme sağlamalısınız.

Satış temsilcisi bilgilerinizi bilmiyorsanız yenileme@turkkep.com.tr adresine

  • İsim Soyisim
  • Telefon
  • KEP yenileme istiyorum

bilgilerini  iletmeniz durumunda yenileme ekibimiz geri dönüş sağlayacaktır.

Hesabınızın süresi dolmamış ise; bu sayfadaki bilgileri girerek yeni şifrenizin telefonunuza gelmesini sağlayabilirsiniz.

Yenileme işlemleri için satış temsilciniz ile görüşme sağlamalısınız.

Satış temsilcisi bilgilerinizi bilmiyorsanız yenileme@turkkep.com.tr adresine

  • İsim Soyisim
  • Telefon
  • Yenileme yapılacak ürün (KEP, e-İmza, e-Fatura, ..)

bilgilerini iletmeniz durumunda yenileme ekibimiz geri dönüş sağlayacaktır.

E-İmza kurulumu için buradan gerekli talimat ve uyarılara erişebilirsiniz.

e-Fatura Uygulamasını kullanma konusunda yeterli altyapıya sahip olmayan kullanıcıların uygulamadan yararlanabilmelerini sağlamak amacıyla geliştirilmiştir. e-Fatura uygulamasına ait temel fonksiyonları bünyesinde barındıran başarılı bir web uygulamasıdır.

İndirmiş olduğunuz dosya java ile açılmaktadır. Öncelikle bilgisayarınızda java programının kurulu olduğunu kontrol etmeniz gerekmektedir.

Java yüklü değil ise buradan yükleyebilirsiniz.

Java programı yüklü ise, indirdiğiniz TÜRKKEP e-İmza uygulama kısayolunun üzerine sağ tıklayıp:

Birlikte aç \ Varsayılan Programı Seç \ Gözat \ Yereldisk C \ Program Dosyaları (x86) \ Java \ Bin \ Javaws seçip tamam diyerek uygulamayı çalıştırabilirsiniz.

Bu sayfadaki bilgileri girerek yeni şifrenizin telefonunuza gelmesini sağlayabilirsiniz.

Ön başvuru sayfamızdan ilgili hizmetlerimiz ve çözümlerimiz için mevcut formları doldurarak yerinde başvuru hizmeti talebinizi bize iletebilirsiniz.

Ön başvurunuzun bize ulaşmasının ardından sizinle irtibata geçerek başvurunuzu tamamlayacağız.

Evet, internet erişiminin olduğu her yerden sisteme ve belgelerinize ulaşmanız mümkündür.

e-Fatura uygulaması, sistemde tanımlanmış olan mükellefler arasındaki faturalaşmaya imkân tanımaktadır. Yurt dışındaki bir alıcının uygulama üzerinden tanımlanması mümkün olmadığı için ihracat faturalarının mevcut sistem üzerinde düzenlenmesi şu an için mümkün değildir. İthalat için de aynı durum geçerlidir.

e-Defter uygulaması dijital dönüşüme hız kazandıran bir hizmettir. Vergi Usul Kanunu ve Türk Ticaret Kanunu kapsamında kâğıt üstünde tutulması zorunlu olan yevmiye defteri ve büyük defterin elektronik ortamda tutulmasını sağlamıştır. Tüm bunların muhafaza ve ibraz edilebilmesi ile açılış ve kapanışlarına ilişkin tasdik işlemlerinin elektronik ortamda yapılabilmesi mümkün hâle gelmiştir.

PUK kodu yardımıyla yeni PIN kodu oluşturabilirsiniz. PUK kodu almak ve yeni PIN oluşturmak için gerekli talimatlara buradan ulaşabilirsiniz.

Bu sayfadaki bilgileri girerek yeni şifrenizin telefonunuza gelmesini sağlayabilirsiniz.

Hesap aktivasyonu gerçekleştikten sonra cayma hakkınız bulunmamaktadır.

Az sayıda fatura düzenleyen mükellefler, e-Fatura Uygulamasına ait temel fonksiyonların internet üzerinden kullanımını sağlamak amacıyla oluşturulan "www.efatura.gov.tr" adresindeki e-Fatura portalı aracılığıyla işlemlerini gerçekleştirilebilirler.
Yüksek sayıda fatura düzenleyen ve çeşitli faturalama ihtiyaçları bulunan gelişmiş bilgi işlem sistemlerine sahip mükellefler ise bilgi işlem sistemlerinin e-Fatura uygulamasına entegre edilmesi yoluyla e-Fatura uygulamasından yararlanabilirler.
Faturalama ihtiyaçları değişkenlik gösteren veya çok sayıda fatura düzenleyen mükellefler, kendilerine ait bilgi işlem altyapısının yetersiz olması ya da bilgi işlem sistemi işletmek istememeleri hâlinde teknik yeterliliğe sahip özel bir entegratörün bilgi işlem sistemi vasıtasıyla elektronik fatura alıp gönderme olanağına sahiptir.