Bir güven kurumu olan TÜRKKEP tarafından geliştirilen KEP İK, tüm evrakların KEP üzerinden iletildiği insan kaynakları süreçleri yönetimi uygulamasıdır. Yasal geçerli ve güvenli bir hizmet olan KEP İK, şirket çalışanlarına ücret hesap pusulaları (bordroları) dâhil tüm evrakların elektronik ortamda iletilmesini mümkün kılar. Bu uygulama sayesinde çalışanlara bordro imzalatma ya da kâğıt arşivleme ihtiyacı ortadan kalkar.

TÜRKKEP KEP İK Avantajları Nelerdir?

  • KEP İK

    Etkili zaman yönetimi sağlayan profesyonel bir uygulamadır.

  • KEP İK

    Kâğıt ihtiyacını ortadan kaldırdığı için çevre dostudur.

  • KEP İK

    İnsan kaynakları süreçlerine hız kazandırır.

  • KEP İK

    Hukuki delil niteliği taşır.

  • KEP İK

    Kargo, noter ve kurye masraflarını ortadan kaldırarak tasarruf sağlar.

  • KEP İK

    Operasyonel verimlilik ve maliyet optimizasyonu yaratır.

  • KEP İK

    Şirketi ve çalışanı korurken arşivleme gereksinimini ortadan kaldırır.

KEP İK

İnsan Kaynakları Süreçleri İçindeki Yazılı İletişim Kolaylığı

KEP İK uygulaması sayesinde geleneksel uygulama ile ortaya çıkan kargo, kâğıt ve toner, bordro nüshaların arşivlenmesi gibi süreçlerden tasarruf edilir. İş gücü ve maliyet giderleri düşer. Bordroların tek tek ya da çoklu imzalanıp gönderilebilmesinin yanı sıra bir konektör üzerinde bordroları görüntüleme ve yazdırma özelliği de mevcuttur.

TÜRKKEP KEP İK kurum ile çalışanları arasında;

  • KEP İK

    Hedef ve Performans değerlendirme

  • KEP İK

    Atama/Görevlendirme yazıları

  • KEP İK

    Sözleşme

  • KEP İK

    Bordro

  • KEP İK

    İzin mutabakatları

  • KEP İK

    Maaş artışı/Prim ödemesi bildirimleri

  • KEP İK

    İhtar/Fesih bildirimleri