Ticari faaliyette bulunan işletmeler için önemli elektronik dönüşüm ürünlerinden biri olan Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) sistemi ile TÜRKKEP, kullanıcısına pek çok avantajı bir arada sunar. KEP çözümü sayesinde şirket için önemli yazışma ve belgeleri uzun süre güvenle saklamanın yanında işlemlerinizi çok daha hızlı bir şekilde gerçekleştirmek gibi olanaklara da sahip olabilirsiniz.
TÜRKKEP Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) Nedir?
TÜRKKEP KEP, tüm hukuki, ticari yazışmalarınızı ve önemli belge paylaşımlarınızı gönderdiğiniz şekli ile koruyan bir yapıya sahiptir. Kayıtlı Elektronik Posta, gönderilerinizin gideceği kişileri tespit eder ve gönderinize ait içeriğin değişmemesini sağlar. Böylece, yasal olarak geçerliliğini ve belgelerin kesin delil olma özelliğini koruyan bir sistem sunar.
TÜRKKEP Kayıtlı Elektronik Posta’yı aşağıda yer alan tüm alanlarda kullanabilirsiniz:
- Başvuru
- Dilekçe
- Her türlü bildirim
- Ticari taraflar arasında yapılan yazışmalar
- Teklif
- İhale
- Şirket beyannameleri
- Sözleşme evraklarının paylaşımı
- Fatura
- Hesap özeti
- Bordro
- İhbar
- Talimat
- İhtar
TÜRKKEP KEP Sistemine Yalnızca Birkaç Adımda Sahip Olabilirsiniz!
TÜRKKEP’in elektronik dönüşüm çözümlerinden biri olan KEP sistemine dahil olmak için bu yazının altındaki “Hemen Başvur” butonuna tıklayabilirsiniz. Karşınıza çıkan ön başvuru sayfasında bulunan başvuru formunu doldurarak KEP hesabınızın açılmasını sağlamanız mümkün. Burada iki önemli unsur yer alır. e-İmza sahibi iseniz direkt olarak “Online Bireysel KEP Başvurusu” butonu üzerinden başvuru sayfasına geçerek gerekli işlemleri tamamlayabilirsiniz. Eğer e-İmza sahibi değilseniz öncesinde elektronik imza başvurusunda bulunabilir ve TÜRKKEP e-İmza sahibi olabilirsiniz.
KEP hesabınızı bireysel ya da kurumsal olarak oluşturabilmeniz mümkündür. Bunun için karşınıza çıkan form üzerinde bulunan “Bireysel KEP” ve “Kurumsal KEP” seçeneklerinden size uygun olanı tercih ederek formunuzu doldurabilir ve başvurunuzu gerçekleştirebilirsiniz.
TÜRKKEP Kayıtlı Elektronik Posta (KEP) ile Çok Daha Hızlı ve Güvenli Bir İş Süreci Deneyimi Yaşayın!
TÜRKKEP, sunduğu KEP sistemi ile bir yandan zamandan tasarruf sağlarken diğer yandan idari ve lojistik harcamaları azaltmaya da yardımcı olarak düşük maliyetli bir kullanım sunar. Tüm iletilerinizi kayıt altında tutmanın yanında değiştirilmesine izin vermeyerek her an geçerliliklerini koruma altına alır. Aynı zamanda, işletmenize ait yasal süreçlere katkı sağlar ve masrafsız, çevre dostu bir iş süreci vadeder.
TÜRKKEP Kayıtlı Elektronik Posta sistemine sahip olmanın sağladığı avantajları sıralamak gerekirse;
- Güvenliğe önem verir. İletişim süreçlerinizde üst düzeyde güvenlik sağlar ve geçerliliğini korur.
- Zaman ve mekândan bağımsız olarak işlem yapabilmenize olanak tanır. Böylece dilediğiniz her ortamda sistem üzerinden alım ya da gönderimi hızlı bir şekilde yapabilirsiniz.
- Normal şartlarda fiziksel ortamda gerçekleştirdiğiniz birçok süreci TÜRKKEP KEP ile elektronik ortam üzerinde gerçekleştirmeniz mümkün olur. Bu da çevreci bir yaklaşım ile iş süreçlerinizi gerçekleştirmenize yardımcı olur.
- TÜRKKEP KEP, hukuki geçerliliğe sahiptir. KEP sistemini kullanarak aldığınız ve gönderdiğiniz tüm iletiler, gerekmesi halinde mahkemede delil olarak kullanabilmenize olanak tanır. Bunun yanında, gönderilerin ulaşmaması, okunmaması ya da spam kutusuna düşmesi gibi sorunların da önüne geçmeye yardımcıdır.
- KEP sistemi, gelen ve giden kutusu bulundurmanın yanında bir de delil kutusuna yer verir. Tüm iletilerin gönderildiği ve okunduğu zamanlar kayıt altındadır. Bu bilgilerin değiştirilmesi mümkün değildir. KEP sistemine dair tüm deliller 20 yıl boyunca güvenli bir şekilde saklanır.
- İhtiyacınız olan depolama alanını tamamen elektronik ortama taşıyabileceğiniz Kayıtlı Elektronik Posta sistemi ile gönderi ve depolama maliyetlerinde büyük ölçüde tasarruf etmeniz mümkün olur. KEP sayesinde arşiv, posta, kargo, toner ve baskı masraflarına gerek kalmaz.
Evden Resmi İşlem Nasıl Yapılır?
TÜRKKEP KEP’i dilediğiniz her yerde kullanabilmeniz mümkündür. Covid-19 ile birlikte birçok işletme uzaktan çalışma sistemine geçiş yapmakta ve tüm iş süreçlerini uzaktan yürütmektedir. TÜRKKEP'in sunduğu Kayıtlı Elektronik Posta, evden çalışma yapmanız gereken hallerde size kolaylık sağlar.
Şirket içi resmi yazışmalar ya da sözleşmeler gibi birçok resmi evrak akışını uzaktan çalışma sisteminde de sağlayabilirsiniz. TÜRKKEP KEP dilediğiniz ortamda bu akışı sistem üzerinde kolayca yapabilmenize olanak tanır.
TÜRKKEP ile İşler Sağlıklı!
Güven Kurumu TÜRKKEP, sunduğu Kayıtlı Elektronik Posta çözümü ile bireysel ya da kurumsal alanda tüm önemli belge ve iletilerinizi güvenle muhafaza edebilmenizi sağlar. Dilediğiniz her yerden hızlı ve kolay bir iş süreci deneyimi elde edebilmek için siz de hemen TÜRKKEP KEP çözümü başvurunuzu yapın, TÜRKKEP’in sunduğu avantajlardan faydalanmaya vakit kaybetmeden başlayın.