e-İmza Çözümleri Sıkça Sorulan Sorular

e-İmza, farklı bir elektronik veriye eklenen veya farklı bir elektronik veri ile mantıksal bağlantı içeren elektronik veridir. Kimlik doğrulama amacıyla kullanılır.

e-İmza, 5070 sayılı Elektronik İmza Kanunu uyarınca, ıslak imza ile aynı hukuki geçerliliğe sahip olan bir uygulamadır. Elektronik işlemlerde iletilen bilginin gönderim sırasında değişmediğini, gönderen kişiye ait olduğunu ve inkar edilemeyeceğini güvence altına alır. e-İmza, elektronik ortamda gerçekleşen işlemlerde kişilerin kimlik bilgilerinin doğruluğunu garantiler.

e-İmza başvurunuza ilişkin ödemenizi aşağıdaki yollar ile gerçekleştirebilirsiniz:

  1. İlgili tutarı, başvuru formunda yer alan banka hesap numaralarına havale yolu ile gönderebilirsiniz.
  2. İlgili tutarı, başvuru formunda yer alan banka hesap numaralarına EFT yolu ile gönderebilirsiniz.
  3. Başvuru formunun sonunda yer alan kredi kartı alanlarını doldurarak, kredi kartı yolu ile ödeme gerçekleştirebilirsiniz.

Banka hesap numaralarımız için tıklayın.

e-İmzanızın oluşturulabilmesi için kimlik kontrollerinin yapılması zorunludur. Bu işlem dört şekilde gerçekleştirilebilir:

  1. Adreste Kimlik Kontrolü ve Kurulum Hizmeti tercih edilerek,
  2. Noter aracılığıyla,
  3. TÜRKKEP ofisine gelerek,
  4. Kurumsal Başvuru Sözleşmesi imzalayarak (çok kullanıcılı kurumlara özel)

Adreste Kimlik Kontrolü ve Kurulum Hizmeti yalnızca TÜRKKEP güvencesi ile sunulan opsiyonel bir hizmet modelidir. Elektronik imzanın oluşturulabilmesi, kişilerin kimlik kontrolünün yapılması ile mümkündür. Bu hizmet sayesinde belirlenen gün ve saatte adresinize ulaşan TÜRKKEP, kimlik kontrolünüzü gerçekleştirir.

Hizmetten faydalanmak için Müşteri Destek hattımıza ulaşabilirsiniz.